Letreando 2021: les obres guanyadores

10/05/2021

Coincidint amb la diada de Sant Jordi i amb la celebració del Dia Internacional del Llibre, s’han donat a conèixer les obres guanyadores del Letreando 2021, el certamen de creació literària obert a tots els i les professionals de l’Empresa d’Inserció CODEC i de Fundació CARES.

D’entre les vuit obres presentades a concurs, les guanyadores són:

• El primer premi, per a la poesia “Oda a la vida”, de Luis Julián Beltrán, poema sobre les diferents etapes i camins de la vida.
  • El segon premi, per al relat “Volver”, d’Eric Vaqué, sobre el valor de l’escriptura i la importància de les paraules.
  • El tercer premi, per a la narració “Instrucciones para no abrir los ojos”, de Laura Travería, escrit que ens convida a reflexionar sobre les diferents formes de mirar.

El jurat del certamen, integrat per Lourdes Díaz, fundadora i editora de l’agència literària Rolling Words, i pel consultor editorial Francisco Javier Pérez, han destacat la qualitat de les obres presentades en aquesta edició, amb un nivell molt alt i igualat entre les diferents propostes que ha fet molt difícil la selecció de les tres obres guanyadores.

El Club 2C, club esportiu i cultural de l’Empresa d’Inserció CODEC i de Fundació CARES, és l’encarregat d’organitzar i convocar anualment el certamen literari Letreando, que aquest 2021 ha celebrat la seva quarta edició.

Compromesos amb un futur sostenible

Aquesta notícia està relacionada amb els següents Objectius de Desenvolupament Sostenible definits com a prioritaris per Fundació CARES: